.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش نماینده آمل به اتفاقات اخیر استان ؛
یوسفیان ملا: استاندار مازندران عزل و نصب ها را به قلع و قمع غیر کارشناسی آلوده نکند
شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس، گفت:استاندار مازندران باید مراقب باشد تا بدنه مدیریت استان دربحث عزل و نصب ها به قلع و قمع غیر کارشناسی آلوده نشود.

شمال نیوز: عزت الله یوسفیان ملا در واکنش به برکناری مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری مازندران، اظهار کرد: عزل و انتصاب ها باید بر اساس شایسته سالاری باشد و نباید بخاطر برخی غرض ورزی ها این جابه جایی هاصورت بگیرد.

وی افزود: استاندار مازندران در جریان تغییر مدیریت ها باید شایسته سالارباشد،چون در غیر اینصورت باخلأی مدیریت مواجه می شویم.

نماینده مردم آمل در مجلس باتاکید بر اینکه استاندار نماینده دولت تدبیر وامید است، ادامه داد: باید پیگیری شود که برکناری مدیرکل سیاسی امنیتی مازندران برپایه شایسته سالاری بوده است یا خیر و نباید انتصاب ها خارج از جریان غرض ورزی صورت بگیرد.

یوسفیان ملا با تأکید بر اینکه پویایی وتوسعه استان پیامد برخورداری از مدیریت جامع و یکپارچه است، ابراز کرد: رفع مشکلات وکمبود های موجود در زیرساخت ها بابرخورداری ازسیستم مدیریت عاری از قرض ورزی میسر می شود.

وی درخاتمه خاطرنشان کرد: استانداران به خصوص استاندار مازندران باید مراقب باشد تا بدنه مدیریت استان دربحث عزل و نصب ها به قلع و قمع غیر کارشناسی آلوده نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

+عرشيا 5 آبان 1394
استاندارآنقدر ضعيف هست كه حتي برخي دوستان اصلاح طلبشان براي حمايت وي بيانيه دادند چراكه خوب ميدانند ربيع فلاح ضعيفه وبه تنهايي نميتواند ازانتصابات قومي وستادي خودش دفاع كنه آيا استاندار دچارمرگ سياسي شده است؟؟!!شنيده ها حاكي آن است بزودي يه جوان كاربلدومقتدر جايش راخواهدگرفت
محمد 5 آبان 1394
لطف مكرر استاندار حق مسلم يه عده مديران شده بود
قاطعيت استاندار ارزشمند بود ، آفرين
نه اينكه شما نماينده ها شايسته سالاري مي كنيد و رفيقاي خودتون رو براي گرفت پست پيشنهاد نميدين...
مازندران كوفه شده ، همه بدنبال منافع خودشون هستند ، همين بعاثه كه اصلا رشد نداريم .
حمايت از استاندار حمايت از دولت و حمايت از دولت ، حمايت از مردم است .
محمد 5 آبان 1394
شماهم میخواهیدازامل نیروبیاورید اقایان دامادی وشجاعی که جربزه ندارن حداقل شما داشته باشید
علیرضا 5 آبان 1394
البته صرفنظر از آنکه این جابجایی ها بجا! میباشد یا خیر و آیا زمان آن نیز مناسب است یا نه واینکه با چه هدف وانگیزه ای این کار انجام میشود شایسته سالاری مورد نظر آقای یوسفیان ملا را همگان در دخالت های ایشان در انتصاب فرماندار آمل شاهد بوده اند.شایسته سالاری به زعم بعضی ها یعنی چه کسانی در مسیر منویات ما قرار دارند!!
بی نام 5 آبان 1394
خلاء مدیریت رو خوب اومدید . مگه کسی مونده همه ی اونهایی که کاری از دستشون برمی اومد به لطف غرض ورزیها که همه دخیلش بودید رفتند حالا خیالتون راحت باشه که سالها می تونید بر مسند تکیه بزنید.
نا شناس 5 آبان 1394
با این اقدام جسورانه استاندار عزیز تن خیلی از فرمانداران ومدیران کل استان لرزید به این میگن اقتدار هر چی اقای استاندار اخلاق مداری کرد اینا پررو شدن .از این ببعد بهتر بفکر مردم میفتن .خداشاهده دو تا فرماندار رو عوض کنه متوجه میشن چه خبره مثلا فرمانداران تندرو مثل منصوریان وقادری رو عوض کنه که بوی ی از اعتدال نمیبرن
فرهنگي 5 آبان 1394
آقايان محترم كجاي كارهستيد(خانه ازپاي بست ويران است- خواجه درنقش ايوان است)چرانظارت نكرديددرهمين دستگاه عظيم آموزش و پرورش اكثرعزل و نصب ها ازروي غرض ورزي وغيركارشناسي بوده است و به بهانه عدم تعامل و همگرائي خيل عظيمي ازنيروهاي انقلاب ،كاردان و حزب اللهي راكنارزدندبنظرم بجاي تغييرات دراستانداري بدادآموزش و پرورش برسيدبويژه شهرستانهامثل سوادكوه،قائمشهرو...
نکته سنج 5 آبان 1394
شما که تمام قد در مقابل دولت در آمل قرار دارید . با این حرف به دنبال چی هسیتد مردم آمل شما را خوب می شناسند و اسفند شما و امثال شما را قلع و قم خواهند نمود
نا شناس 5 آبان 1394
انشاله با انتخاب دکتر رضوی شاهد پیشرفت و توسعه امل خواهیم بود...
123 4 آبان 1394
تمام نمایندگان مازندران در مجلس باید جوابگوی بلبشو ونابسامانی در استانداری باشند . نمایندگان ودولت مرکزی ربیع فلاح وهمشهریانش را بحال خود رها کرده اند .مردم دیگر به چه کسی امید داشته باشند ؟؟؟
نا شناس 4 آبان 1394
استاندار اقتدارشو نشون داد.بنظر من باید پر وبال مریدان حسن نزاد رو هم قطع کنه دوتا فرماندار و یک مدیر کل هم باهم نقشه شومی در سر داشتن که خبرنگار یکی از سایتهای اصلاح طلب هم با اونا بود .اون بیش از حد داشت تند روی میکرد .رمدانی نترس کامنت منو بذار
نا شناس 4 آبان 1394
آقای استاندار موفق باشید آقای نماینده آمل شما بهتر است در عزل و نصب استانداری دخالتی نکنید به فکر سازندگی و تصویب اعتبارات باشید نه در عزل نصب داخلی ادارات
ناظر 4 آبان 1394
آقای یوسفیان شما که قبلا گفتید ایشان بی نظیرترین استانداری هستند که در طول نمایندگی تان دیده اید پس جه خبری شده؟ آقای یوسفیان راستی یه چیزهایی از شرکت سرو چمان می گفتید چی شد؟
- 4 آبان 1394
اقاي يوسفيان ملا شما كه براي نصب عوامل خود در امل از استاندار كمك گرفتيد
نا شناس 4 آبان 1394
حسن نژاد سورکی است یا ساروی ماکه متوجه نشدیم ولی بنظرم سورکی است لطفاشفاف اعلام کنید.
امیری 5 آبان 1394
1. نم اینده باید در دفاع از همه شئون مردم صلاحیت داشته باشد.
2. نماینده بدون دارا بودن پشتوانه کارشناسی و تجارب مدیریتی، از اقتدار لازم در دفاع از حقوق مردم برخوردار نخواهد بود.
3. این حرف مردم است، "نمایندگان باید با مردم صادق باشند."
4. مردم از اینکه نمایندگان تنها وتنها منویات گروه خاصی را دنبال و برآورده می کنند، ناراحتند.
5. مجلس عصاره ملت است، عصاره مردم مرکز استان حدی فراتر از این دارد.
6. نمایندگان مردم مرکز استان، باید در میان سایر نمایندگان استان، از یک جایگاه و پایگاه بالاتری برخوردار باشند.
7. مهمترین نیاز مرکز استان، وفاق کامل بین نخبگان است، انتخاب صحیح مردم می تواند در این زمینه نقش مهمی ایفا نماید.

نکته اول:
جامعیت در شخصیت نمایندگان، یکی از مهمترین مولفه هاست، چرا که او از سوی اقشار مختلف جامعه به عنوان نماینده انتخاب می شود و باید همه بخش ها و سطوح مختلف اجتماعی را نمایندگی نماید.
بطور معمول، مردم برای حل مشکل خودشان رایزنی با شخصیت های ذی نفوذ و مراکز تصمیم گیری و مقامات شهرستانی و استانی و .. با همراهی فردی باتجربه و به قول معروف دنیا دیده به سراغ آنها می روند.
نمایندگان که بار اقشار مختلف را بر دوش دارند، باید از چنین ویژگی هایی برخوردار بوده، ضمن بهره مندی از قدرت نظارتی، از نفوذ و اقتدار اجتماعی، کارشناسی و نیز تجارب خود استفاده نمایند.

نکته دوم:
نماینده عضوی از جمعیت حدود 300 نفره نمایندگان در مجلس است.مسلم است که هرکدام از اعضای مجلس، در میان سایر اعضا وزن و جایگاه خاص خود را دارند و براین اساس قضاوت می شوند، بدیهی است زبان کارشناسی و سوابق افراد در این قضاوت ها موثر بوده و حاصل این تاثیر در انجام همه ی وظایف نمایندگی بسیار با اهمیت است.

نکته سوم:
صداقت، یکی از ویژگیهای افراد مومن و مسلمان است، این ویژگی را همه دوست دارند، مهمترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و به ویژه نمایندگان، صداقت است. بیشترین و مهمترین مطالبه ی امروز مردم از نمایندگان صداقت است و این مطالبه ای عمیق و بسیار معنادار است و به این معناست که جامعه ی ما از وجدان پاک برخوردار بوده و بر این سرشت خود پایداری می کند، مردم می گویند میدانیم مشکلات فراوان است و تامین همه خواسته ها ممکن نیست، چرا وعده های آنچنانی داده می شود؟با مردم صادق باشند.
نکته چهارم:
نمایندگان منتخب همه مردم و رای یکایک آنان زمینه ساز انتخاب نماینده می شود. هیچیک از رای دهندگان راضی به این نیست که نماینده ی آنان، تنها و تنها مطالبه ی قشر یا گروه خاصی از مردم را دنبال نمایند. تجربه نشان داده است که متاسفانه عده ای از نمایندگان به این دام افتاده و زمینه ساز نگرانی و ناراحتی موکلان خود را فراهم نموده اند.

نکته پنجم:
هر ملتی برای معرفی خود به دیگران، تلاش می کند، بهترین ها را برگزیند و معرفی کند، بطور مثال:بهترین تولید خود را سوغات می برد، بهترین پذیرایی را از مهمان خود انجام می دهد. بهترین دانشگاه را انتخاب می کند، بهترین و بهترین را انتخاب می کند، یعنی خود را با انتخاب بهترین ها، به جامعه معرفی می کند. بدیهی است در انتخاب نماینده نیز، که یک انتخاب بسیار مهم و سرنوشت ساز است، سعی می کند بهترین و شایسته ترین و جامع ترین شخصیت را انتخاب نموده تا از جایگاه خود در سطح ملی دفاع نماید. چنانچه همانطورکه امام راحل فرموده اند، "مجلس عصاره ملت است" و عصاره مردم مرکز استان باید معرف کامل و شایسته مردم باشد.

نکته ششم:
تجربه نشان داده، همواره نمایندگان پایتخت از یک توان و قدرت بالاتری نسبت به سایر نمایندگان مردم در استان ها برخوردار بوده اند. این امر در مراکز استان ها نیز نسبت به شهرستان های استان از همان منطق پیروی می کند، طبیعی است مراکز استان ها به جهت برخورداری از ویژگی های خاص، دارای تعداد نخبگان بیشتر و فعالان اجتماعی بیشتری است و این امر، زمینه های انتخاب نماینده ای با شایستگی های بیشتر و قوی تر از بین سایرین را امکان پذیر می سازد.

نکته هفتم:
موفقیت، رشد و سازندگی و توسعه در آنجایی هست و دیده می شود که در آنجا، وفاق و همدلی، رفاقت و همراهی و گذشت و دلسوزی و البته مدیریت کارآمد وجود داشته باشد، بسیاری از کاستیها و مشکلاتی که ما اکنون در بعضی از حوزه ها شاهد هستیم ناشی از عدم وفاق و همدلی و ناهماهنگی میان کسانی است که دارای نقش و مسئولیت می باشند، ناهماهنگی ها نه تنها باعث کاستی در ارائه خدمت و به سرانجام نرسیدن امور می شود، بلکه باعث اختلاف بین گروه های مردمی و زمینه ساز مشکلات دیگر می شود. در شرایط فعلی مهمترین نیاز ما در مرکز استان وفاق و همدلی است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.043 seconds.